Elin - Härlig känsla

Äntligen, äntligen idag
Solen gick upp över sta'n
Allt som jag saknat kom igen
Äntligen som den bästa vän
Äntligen

Idag har det varit en toppen dag. Strålande sol och blå himmel, lyckliga stunder och roliga ögonblick.

En vanlig eftermiddag kan förändras till toppen med hjälp av sina bästa vänner.
En vanlig eftermiddag kan förändras när man bokar en utomlandsresa
En vanlig eftermiddag kan förändras när man fikar
En vanlig eftermiddag kan förändras när man berättar hur man känner. 

Denna dag har varit den bästa dagen på länge. Helt okej skoldag. Äntligen bokat vår rhodos resa och äntligen fått säga det som har legat på mina axlar ett tag.  


Nu ska jag ta en varm dusch och krypa till sängs. Upp tidigt imorgon!



Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-03-08 @ 01:01:38
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0