Elin - Onsdag 23/3 -11

Godmorgon!

Jag tycker det är så underbart med sovmorgnar. Speciellt när man går och lägger sig runt tio tiden. Då får man hur mycket sömn som helst är är (rätt så) pigg när man vaknar.

Idag är det somsagt onsdag och fredag börjar närma sig vilket leder till att historiaprovet kommer närmare. Känner även denna gången att jag inte ligger så bra till i pluggfasen men som Frida sa i skolan, det får gå som det går.

Dagen ser ut så att jag har en lektion nu om ca 50 minuter och sen en mega håla, överväger att åka hem en sväng och sen åka tillbaka för sjunga lite med kören, eller så stannar jag bara kvar i skolan och får mycket mer gjort i pluggväg. Det återstår att se.

När jag kommer hem är det inte så mycket som ska göras förutom att gå en långrunda med den lilla bebisen i huset som just nu ligger och sover så gott på mattan och såklart plugga.

Nu ska jag läsa lite i tidningen och se ifall något nytt har hänt och sen borsta tänderna och sen sticka till skolan.

Nu får det gärna lov att bli lite grönt på träden!



Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0