Elin - Tisdag den 1 Mars

Godmorgon!

Här sitter jag framför datorn och äter frukost. Idag kunde jag låna bilen så behöver inte köra till skolan förrens vid halv elva tiden ungefär så har god tid på mig att göra mig iordning. Om jag hade varit smart nu hade jag satt mig med historia böckerna men jag känner mig inte riktigt pigg på det så böckerna få vänta på mig tills i eftermiddag.

Nu ska jag ta och gosa ner mig i en av våra stora fotöljer och läsa en bok som jag påbörjade för någon dag sedan. Mitt nya jag heter den och är skriven av Sophie Kinsella.

Hoppas ni alla får en super mysig tisdag.


Kommentarer
Postat av: s a r a p e r s s o n

sv, nä inte jätte! blev inte helt färdig :( buuh! har lite mindre än hälften kvar. ska ta tag i de nu igen.. typ :D fast annat att göra också. blöö!

pusssss

2011-03-01 @ 16:19:57
URL: http://frookenpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0