Lizi - Bra slut på en dålig dag!

Den här dagen har inte varit speciell bra av flera anledningar... men den kommer att avslutas på ett bra sett då Elin snart kommer hit med en stor godispåse och filmer :D
Kommer bli en bra kväll! Vad ska alla andra hitta på för skoj ikväll då? :D

Imorgon kommer nog att bli en bra dag! Först så ska vi äntligen boka resan! :D och sen på kvällen ska vi hem till min bror dit min andra bror också kommer så ska vi äta Tacos! Det ska bli roligt och gott ;)

På söndag blir det kanske att göra lite med projektarbetet... har inte kommit speciellt långt och tiden den bara rinner iväg. Men motivationen för skolan är dock just nu inte så stor... men man får hoppas att det blir bättre snart då detta är sista terminen =) Det ska bli helt undrbart att ta studenten! :D Längtar lite smått måste jag ju säga!

Nää nu ska jag plocka undan lite då Elin säkerligen kommer snart! :D

Ni får ha en underbar kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0