Elin - 2 veckor senare!

Nu är sommaren bokstavligt talat slut. Det har regnat konstant i 1,5 vecka nu och det känns verkligen som hösten är på väg. Men vissa stunder skiner solen, sekunden senare spö regnar det. Men bor man i Sverige så får man förvänta sig det typiska sverigevädret. Jobbet och skolan är i full gång både för mig, familjen och vännerna. Ida och Sosso ska börja plugga och resten av plenisgänget jobbar eller är i full gång med arbetssökandet.

Nu är det första helgen i september och tiden rullar på. Jobbet kallar imorgon och sen bär det av ner till Skåneland för att fira min kusin som fyller 20. Det ska bli både roligt och mysigt att träffa släkten, det var ett bra tag sedan.

Något mycket mer intressant händer just nu inte i mitt liv, försöker hitta någon som vill följa med mig på en utomlandsresa och sen försöker jag bara ta det lungt, umgås med vännerna och familjen.

Mycket mer har jag tyvärr inte att berätta för er just nu! Ni däremot kanske har varit med om något roligt, tråkigt, mysigt eller allmänt intressant som ni kanske vill berätta om? Kommentarsfältet är öppet för er då!

Nu kallar min mysiga säng och klockan ringer halv åtta imorgonbitti.

(värmen kallar på mig)
Godnatt på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0