Nicco - Äckel päckel

Som ni kanske vet så läser jag The Dirt, biografin om Mötley Crüe.



Har ni inte läst den så gör det. Även om jag bara äcklas mer och mer ju mer jag läser, så kan jag ändå inte låta bli att fascineras. Det är så... Konstigt. Hur folket beter sig. Och man vet att det är sant (eller tja, mer eller mindre. De knarkade ju rätt mycket).
Som till exempel när de är på en fest och det sitter 15 pers i en jacuzzi. En av killarna tvingar sin tjej att suga av honom tre gånger, skäller på henne för att hon gör ett dåligt jobb och tvingar henne sedan att suga av resten av äckel päcklena i jacuzzin. Jag förstår verkligen inte.

Varken killarna och gubbarna som beter sig så, eller tjejerna som låter sig utnyttjas så. Jag skäms. Och jag förstår inte.
Dock har jag en nyvunnen respekt för Sharon Osbourne. Hon är allt lite tuff ;)

Ni som har läst den, har ni några kommentarer?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0