Sosso - Påskdepp

Hej! Här sitter jag och känner mig lite lagom Påskdeppig. Därför ska jag försöka att fokusera på det positiva istället för allt det negativa. Dygnet är visserligen redan vänt och jag har inte börjat med mitt skolarbete - men jag har en vecka på mig, så det är lugnt! Det är skönt med Påsklov. Lite trist att det är helt tomt på schemat, men då har jag ju desto fler möjligheter att fylla det. Eftersom jag är något Påskdeppig tror jag att jag hade behövt komma ut ur huset lite kanske, men när halva gänget är iväg (Ida och Lizi är i Stockholm och Elin är i Belgien) så blir det inte så mycket planerat. Nicco och Petra är hemma i varje fall, har ni lust att hitta på något någon dag skulle det vara mycket uppskattat!

Är i övrigt sjuuuuuuuuuuuuukt sugen på sommar och på att åka på festival. Eller bara sommar i allmänhet. Vill, vill, vill, vill ligga på Tylösand medan solen står som högst eller sitta vid stenbrottet när den sedan går ned. Åh, så underbart härligt det hade varit! Jag köpte ett par solglasögon i veckan på Gina Tricot så nu är jag redo. Så här såg dom ut:
Snygga va? Vill ha ett par svarta också, med typ silveruddar där uppe.

Ikväll tror jag att jag ska kolla på någon film eller kanske spela lite, jag får se. Borde egentligen plugga, men jag känner mig på tok för omotiverad. Tur att jag har bra musik att lyssna på i alla fall. Har hittat så mycket bra musik de senaste dagarna att jag inte vet hur jag ska hinna med och lyssna igenom allt ordentligt, haha. Bara för att jag är så snäll får ni två smakprov.

Le Sport - Tell no one about tonight. Ganska gammal men jag älskar den av hela mitt hjärta.

Anoraak - Nightdrive with you (Grum remix). Det är inte så ofta en remix är bättre än originalet, men detta är ett sådant fall. Något synd att youtube endast ger oss halva härligheten.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0