Elin - Godmorgon, Godmorgon hur står det till idag, godmorgon, godmorgon min vän.

Idag är jag på strolande humör trots att jag vet att jag måste städa rummet. Jag vaknade för en halvtimme sen av att mamma kom upp och sa att jag skulle hålla koll på Balder. Han ligger och sover nu så det är lungt. Kan spendera några minuter till på datorn.

Förutom att städa idag ska jag inte göra någonting som vanligt. Kanske gör jag kullerbyttor hem till någon för att se ifall de vill hitta på något. Annars får jag väll ställa mig och baka eller något.

Sitter nu och kollar på tågbiljetter för Jag, Ida, Nicco & Sosso tar tåget ner till Skåneland på söndag för lite vännersemester.

Nu blir det frukost time.


Kommentarer
Postat av: bitte

Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys Designa sko tävling.

Börjar närma mig finalplats och vinner jag pris delar jag på vinsten



http://blogg.veckorevyn.com/pinsamt/2010/08/01/lankar/



kram Bitte

Postat av: Anonym

strålande*

2010-08-05 @ 20:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0