Elin - goodbye

Nu har alla belgiska utbytesstudenter åkt med tåget till Kastrup. Jag själv är hemma och ligger i min säng och ska sova hela dagen. Hade tänkt sticka till skolan men imorse när jag gick upp orkade jag verkligen inte. Dessutom har jag varit förkyld hela veckan så förtjänade en till ledig dag.

Nu ska jag ta och sjukanmäla mig och sen så ska jag skicka mejl till alla lärare och fråga vad det är jag har missat. Jag ska även välja en plats till sjukhuset där jag ska praktisera om några veckor. Jag har ingen aning om vart jag vill vara någonstans. Lite paniki på den fronten.

I helgen ska jag vila upp mig och umgås med vännerna för att sedan orka med att ta igen denna vecka jag missat.

vad ska ni hitta på i helgen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0