Elin - se upp skåneland för här kommer Elin, Nicco och Ida!

Jag steg upp ur sängen för ungefär 40 minuter sen och jag kan säga att det var en kamp mot mig själv. Att ligga kvar under det varma täcket när det var precis lagom kallt i rummet...då kan mobilen ringa, Grrrr. Men nu är jag uppe och har packat klart. Som alltid vet jag inte vad jag har packat ner så det blir en överraskning när vi kommer fram. Jag ska gå till Nicco om 20 minuter och ska slänga i mig lite frukost innan. Mjukiskläderna har fått hoppa då jag inte känner för att fixa mig. Klockan är ju trots allt sju på morgonen.

Nähä..nu måste jag stänga ner här. Ska hinna säga hejdå till alla och packa det sista.

Vi hörs när vi får tag i en dator!

Krami


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0