Elin - Min fot sover

MIN FOT SOVER! det sticker som om jag trampat i en myrstack, hur kan det göra så ont bara för att foten bestämer sig för att ta små tupplurar då och då. Måste vi känna smärta för det x) hehe Jag får väll ta och väcka den  hehe

Idag stannade jag hemma från skolan för mådde inte specielt bra så tyckte det var bäst att stanna hemma och vila upp mig.
och
för ungefär 3 minuter sen så skulle jag titta på en film som vi tittar på i skolan (rainman) då mamma sa att vi hade den hemma. Hittar filmen men tror ni inte att den j'kla filmen är överspolad. hmm... så nu får jag hoppas att jag kan låna den av min lärare. (usch , nu blir det ännu mer att göra)
Filmen var i alla fall överspolad med jönssonligan så nu sitter jag och tittat på den. Dem filmerna är faktiskt rätt så roliga.

Men egentligen så har jag inte tid med att titta på film så ska alldeldes snart ta min människan socialt och kulturellt bok och plugga till provet som är imorgon. 

(om ni inte har märkt det än så vill jag ha sommar sommar sommar)

mår ni bra idag? 

Kramisar
Elin 


Kommentarer
Postat av: Maria ♥

Sv: visst är den snygg :) om jag inte minns fel kostar den 199:-, klart värt det! Själv ska jag satsa på en annan skjorta från Gina dock. ;)

nej, skulle vara underbart med sommar! Men tydligen ska det bli värsta snöovädret nu i veckan, uääk.

2010-01-26 @ 17:56:06
URL: http://mmiaas.blogg.se/
Postat av: Sofia

Surt med sovande fötter. Fast Jönssonligan är nästan bättre än Rainman ;)

2010-01-26 @ 18:28:31
URL: http://gummibollen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0