Elin - städ och tvätt dag -

Imorse när jag vaknade var det svin kallt i mitt rum. Trodde mina tår skulle trilla av så kallt det var. Hade sovit med dörren stängd eftersom Amanda hade en kompis som sov över och ända sen vi flyttade hit så har vi inte satt in ett element i varket mitt eller Amandas rum. hmm, borde kanske komma till skott och säga till mamma och pappa :P. Haha. Gick i alla fall upp vid tolv tiden och tittade på slutet av high school musical 3 (Amanda och hennes kompis hade redan börjat titta på den).

Idag ska jag städa och tvätta:( Måste hjälpa mamma lite eftersom jag legat och latat mig nästan hela jullovet och det är bara mina kläder som ligger och väntar på att bli tvättade :P

Kanske ska jag ta och gå en runda men det är så svinigt kallt ;/. Nu vill jag bara ha sommar. Sol och värme :)

Hoppas ni får en bra dag i det kalla vintervädret. (-10 grader)

Ha det bra
Kramisar

Kommentarer
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

det var så lite så:D

2010-01-09 @ 16:15:23
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0