Lizi - Hmmm....

Det är ingen bra dag idag!
Skulle kunna tro att dagen skulle börja bra eftersom jag inte började skolan försen 11:25, men när man ska gå till bussen är nycklarna borta (lyckades dock hitta dem i sista stund) och så visar det sig att det ös regnar!!! Jag hatar regn, varför kan värmen aldrig hålla i sig? I alla fall, kom till skolan, skyndade mig för att hinna i tid till lektionen, kommer till klassrummet och ingen är där... visade sig att vi inte skulle ha lektion men det hade dock inte läraren meddelat oss... så nu sitter jag här i skolan och väntar på att min andra lektion ska börja, men den börjar 14:10 :O Vad ska jag göra i skolan tills dess? Sen när mav väl kommer hem måste jag plugga en massa!

Men något som är undebart är att det är SKOLAVSLUTNING PÅ TORSDAG! :D Ska bli sjukt underbart!

Men nu ska jag se om jag kan hitta på något att fördriva tiden med :P

Hoppas ni får en bättre måndag än min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0