Lizi - Snart!

Snart ska vi till stugan! Bara 4 dagar kvar! :D Längtar hur mycket som helst! Det ska bli så skönt att åka på en mini semester! :D

Har inte skrivit ett inlägg på hela helgen, Fy mig! ;) Har dock inte gjort så mycket men jag har kollat en hel del film, kollade på en film som heter "Vägen" eller den riktiga titlen "the road". Jag vet inte om den va bra eller dålig men den var väldigt hemsk, jag mådde dåligt när jag såg den. Den handlar om en far och hans son som försöker öveleva i en värld som har blivit helt förändrad, det finns knappt någon mat på jorden och inte många människor kvar heller. Vet inte om jag skulle rekomendera att se den för jag tyckte mest att den va hemsk bara...

Men jag har även lagat en del mat i helgen :P I lördags så tänkte jag att mina föräldrar skulle få en lugn kväll och att jag skulle stå för maten :) Jag lagade krämig pasta med räkor och till efterrätt blev det vitchoklad panacotta med hallon ovanpå! Blev nöjd med maten ;D

I lördags vid lunch kom min bror och min brorson hit och åt mat :) Vi kollade även lite disneyfilm ;) Jag älskar dieney filmer, man kan inte bli för gammal för dem! Efter att de åkt hem fortsatte jag att kolla på disney filmer :P
Men hela helgen har jag inte bara kollat disney det blev även "Rose Red" och "Cujo" både de filmerna är baserade på Stephen Kings böcker. Har även kollar på jurassic park och säkert nån mer film som jag inte kommer på just nu x)

Här kommer lite bilder på en del av filmerna jag såg :P

Där har vi disneyfilmerna jag såg :P


Vägen

Hittade inga bra bilder på de andra filmerna så ni får nöja er med dessa ;)

Snart ska jag in till stan med Elin! :D Har dock inga pengar :( men det ska bli kul ändå! :D

Ha en bra måndag!

Kommentarer
Postat av: Florina

Fin header :)

2010-06-14 @ 14:43:47
URL: http://rinaaa.blogg.se/
Postat av: cl

2010-06-14 @ 19:44:09
Postat av: Claudia

haha tack så mycket! jag är glad att du/ni gillar bilderna!!

2010-06-14 @ 19:44:48
URL: http://cloudy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0