Elin - Lördag

Tjeeeenaaaa :)
Allt bra? Här hemma i Halmstad är det helt okej, lite trött men annars funkar det. Hela kvällen och halva natten befann jag mig hemma hos Petra. Vi åt gott och spelade singstar och lekte lite andra lekar som man lekte på barnkalas när man var liten, bland annat smakleken och musikleken då man skulle gissa artist osv. Det var jätte mysigt och trevligt.

Denna halva lördagskväll har jag befunnit mig i stan på B&B och spelat bowling med Amanda, Matilda, Maja, Johan, Chawain och hans flickvän Louise. Det var jätte roligt och gissa vem som vann? JAAAAG :D jag tror faktiskt det är första gången jag har funnit en bowling match. Efter bowlingen gick vi till la cocharatcha (stavning?) och åt mat, jag åt en jätte god kycklingsallad med fetaost och vitlökssås.

Nu sitter jag här hemma med mamma och henns kompis och lyssnar på när dem pratar och lyssnar på lugn harmonisk musik.

Vad har ni hittat på ikväll?
Myst med familjen, vännerna, festat eller något annat?

Take care
Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0