Elin - Natti Natti mina vänner!

Nu ligger jag i min säng med datorn i knät och batteriet tar snart slut. Var som sagt och köpte friskis kort med mamma innan idag så nu ska det minsann tränas så man får upp konditionen. Vi åkte inom mataffären och handlade lite saker som behövdes.

Till kvällsmat blev det hemmagjorda köttbullar och stuvade makaroner. Var jätte sugen på denna maträtt men den blev helt misslyckad. För mycket skorpmjöl i köttbullarna så de kändes helt mjöliga och överkokta mackaroner så konsistensen blev som potatismos (om man ska överdriva).

Som sagt ligger i min säng och min mage svider och jag mår illa, både mamma och jag tror att jag har en liten magkatarr :/. Blandat med det kliar mina armleder så jag tror jag snart kommer ha kliat sönder armarna. Får ta och hämta helosanen och smörja in dem.


Nu ska jag försöka sova :)

Natti Natti <3




Kommentarer
Postat av: Sosso

Yay! Nu ska det minsann tränas :D och magkatarr låter inte kul.. har också problem med magen men jag vet fortfarande inte vad det är. :(

2010-03-09 @ 02:14:01
URL: http://plenis.blogg.se/
Postat av: Elin

Sv; Vet ju fortfarande inte helt säker på att det är magkatarr men har "symptomerna" eller vad man säger.

2010-03-09 @ 20:45:08
URL: http://plenis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0