Nicco - Två glada överraskningar!

Som ni vet kom studiebidraget idag! Nicolina säger YAY och springer till staden för att spendera. Hade planerat att köpa ett torrschampo, saltvattenspray, deodorant och ansiktskräm. OCH DET GJORDE JAG MED! Deon och ansiktskrämen visste jag att de funkade, men har aldrig testat torrschampo. Har do hört väldigt mycet bra om det. Likaså med saltvattenspray.
Körde på en billig variant och köpte PROFFS Dry Shampoo och PROFFS Ocean Mist.


Blev glatt överraskad, först av torrschampot (OMG vad bra det funkade! :O) och sedan av saltvattensprayen. Så fort jag har gjort massa mmer slingor kommer mitt hår bli riktigt najs tror jag! :D

Nu sitter jag här och masserar nagelbanden med Depends myrraolja och glädjas över att imorgon är sista dagen innan påsklovet!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D (överdriv gärna er lycka)

P.S. Det är exakt en vecka tills jag fyller 18 år. D.S.





Kommentarer
Postat av: Eric

varför KÖPER du saltvatten på sprayflaska när det bara är att hämta i naturen? dagens Ilands pryl :P

2010-03-31 @ 21:39:45
URL: http://ericharaldsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0