Elin - 24 oktober 2010

Klockan är redan tre och jag har inte hunnit med någonting idag. Kom hem från amanda för några timmar sen men då skulle man duscha, äta och jaa sånt som man egentligen inte behöver göra men som är roligare när man har något som är super viktigt. 

I eftermiddag ska jag plugga massa teori för det hann jag inte igår och sen så ska jag skriva ihop mitt tal i svenska B nationella som vi ska på på tisdag eller onsdag.

Kära klasskamrater....

Det är så långt jag har kommit.. haha.

Tänkte precis baka en kladdkaka som vi kunde haft som lite söndagsfika.. men då har vi inga ägg blir man sur eller blir man sur... Hoppas mamma köper ägg när hon åker för att hämta pappa.

Nej, nu får jag ta mig i nackskinnet och återgå till det som måste göras.


Btw så är det en hel månads väntetid på att få köra upp så nu är jag mer deppig än vad jag var innan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0