Elin - fullspäckad dag

Jag vet inte riktigt var jag ska börja. Det har hänt så mycket idag att jag nu är trött så jag bara vill gå och lägga mig. Det var en vanlig dag i skolan, slutade redan klockan ett. Det blev en shopping tur med Amanda och en mascara och deo åkte med hem. Det blev 3 timmar på körskolan och sen blev det en teorikurs i två timmar och jag höll på att somna, eftersom jag redan varit på den en gång och tagit fel på dagen fick jag sitta kvar och lyssna på denna med. De som satt bakom mig trodde säkert jag hade myror i byxorna men om jag inte rört på mig hade jag somnat. Vid sju tiden åkte jag och Amanda och tränadepå friskis och blev hämtad av pappa vid nio tiden. Nu är klockan redan halv elva och nu ska jag skriva klart min svenska dikt. Önska mig lycka till och sen blir det sängen för min del. JAG BEHÖVER SÖMN! :D

(en tråkig text men orkar inte skriva mer)

Hur har er måndag sett ut?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0