Elin - vad ska man ha för rubrik till detta inlägg?

Godmorgon!

Jag vaknade för en timme sen och har nu ätit en rejäl frukost med hönekaka och apelsinjuice.
Idag ska jag råplugga till ett religionprov jag har imorgon och så ska jag skriva klart min svenska dikt som ska redovisas på tisdag. Jag ska även hinna med att rösta och övningsköra in till stadsbiblioteket.

i fredags kväll hade vi det super mys. Min överraskning var arosfortet och det var verkligen spännande, stressande och grymt roligt. Man kan säga att arosfortet är som fångarna på fortet. Vi klarade i alla fall 3 av 25 rum och jag kan faktiskt skylla på att de var väldigt väldigt svåra. Efter arosfortet åkte vi hem till Anna och fixade oss lite och åkte sen in till stan vid elva tiden. Vi kom hem till anna vid fem tiden igen så jag spenderade hela lördagen till att sova.

Nu ska jag ta religionböckerna och trycka in allt i huvudet.

Ha en bra söndag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0