Nicco - Hos Pierre

Hejsan hoppsan

Nu är jag hos min kära haanii och äter kebab. Jag har ätit en hel kebabrulle med kött och falukorv till mellanmål. Massa kött. Mums. Not.

Igår körde jag bil. Det gick sådär.
Nu ska jag lägga upp lite bilder från Pierres dator från i sommras när vi spelade in film.


Lastbilen med all utrustning


RED-kameran :O


Några i teamet


Nestor Salazar på Steadycam


Inspelning pågår


Makeup


Regissör, A-foto och B-foto


Mustash och Rasmus


Producent Mattias Dimfeldt


Eric ute till vänster och några andra i teamet


Mustash med riktigt gammal cykel :P
(som han sedan även cyklade på)


Sjukhusscenen


Lite knark vi hittade på inspelningsplatsen



Vad ska ni göra idag små råttor?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0