Elin - Tisdag 12/4 2011

Regnet vräker ner utanför fönstret. Det var ju sommar igår! Mina nya ballerina skor åkte i alla fall på idag med. Om det inte är vår/sommar väder ute får man lossas. Idag är det en lång dag i skolan och min första lektion slutar om en kvart. Då är det dags för en lunch dejt med Lizi. Hoppas matsalen har något gott att servera. Säker på att det blir tisdagens panerade fisk, som det alltid är på tisdagar.

Efter skolan blir det snabbt hem för att gå ut en långrunda med Balder, sen iväg och jobba lite och sen ska jag slappa resten av kvällen framför Oc - beroende framkallande.

Nu ska jag ta och fortsätta jobba med min drömresa i turismen.


Ha en bra tisdag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0