Elin - 2 januari 2011

Det har gått två dagar på detta året. Mycket har jag inte gjort dessa två dagarn. Som jag skrev i förra inlägget så spenderade jag gårdagen till att sova, och idag har jag gjort ungefär samma sak. Fast jag har också läst ut en hel bok, boken såld som jag läst två gånger innan, men den är så bra, så hemsk, så sorlig, så lycklig att jag kan läsa den om och om igen. Jag vet om att jag skrivit om boken innan så klicka er bak i arkivet om ni vill ha en liten recension av den.

Just nu zappar ( heter det så när man skiftar mellan olika kanaler?) jag mellan tv4 och disneychannel. Jag och lillasyster tittar på arn och när det är reklam är det disneychannel som gäller. Ska snart gå ner och göra lite fruktsallad, fast jag tror bara vi har äpplen hemma, det blir ju en god fruktsallad, hmmm.

Målat nagalarna har jag också gjort idag, svartlila blev dem. Ett av mina nyårslöften är att inte bita på naglarna eftersom att på naglarna finns det ungefär lika mycket bakterier som på en smutsig toalettring. Det är mycket lättare att inte bita på naglarna om jag har nagellack på för nagellack smakar usch inte för att naglar smakar gott i vanliga fall men man vill ju inte heller förstöra det fina nagellacket. Det får ju inte se slaffsigt ut.


Såhär långa naglar vill jag ha igen, det ser så mycket fräschare ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0