Elin - tagga skolan

Studentfester, älgjakter, bal, student, projektarbete, nya kurser, knasiga klasskamrater, knasiga lärare, härligt schema, rolig träning. Jag känner mig ovanligt nog riktigt taggad för att börja skolan. Komma tillbaka till vardagen och inte sova hela dagen. Att får lite ordning på mitt liv.

Att börja med projektarbetet ordentligt, skriva en barnkokbok tillsammans med Amanda ska bli roligt, även att i fem veckor ha två dagars ledighet av fem pga inställda lektioner och praktik för resten av klassen.

Just ni sitter jag och väntar på att pappa ska komma hem med maten, idag fick det bli hämtemat kyckling i jordnötssås och ris är nog det godaste som finns inom asian food.

MMMMMMMmmmmm. så gott :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0