Elin - 20 juni 2011

Klockan börjar närma sig halv tre och tidningsbilen körde precis förbi och la hallandsposten i vår brevlåda. Jag har suttit fastklistrad framför livet enligt Rosa serierna som jag såg när jag var mindre. Det ger lite nostalgikänslor.

Imorgon eller idag egentligen är det måndag och det är en ny vecka. Jobbet börjar inte förrens på fredag så har fyra dagars ledighet till innan allvaret drar igång. Dessa dagarna ska jag ta tillvara på för fulla muggar. Hoppas på bra väder så man kan stekas lite till.

Nu borde jag krypa till sängs så att jag inte sover bort hela dagen imorgon, vilket jag kommer göra, det vet jag redan nu. Lär vakna vid tolv tiden eller något.

Hoppas ni har haft en bra helg i alla fall!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0