Lizi - Jag blir GALEN!!!

Två dagar i rad har jag kommit till skolan lååångt innan jag börjar... ! Igår så trodde jag vi skulle ha lektion som det stod på schemat men nej det skulle vi inte fast läraren  va i skolan, skumt liksom... så då var jag alltså i skolan 2 timmar innan jag börjar! Inte speciellt roligt.
Idag började jag 10:30 men va tvungen att ta bussen så att jag var i skolan 07:40 eftersom vi skulle hämta våra studentmössor vid 9. Men nu visade det sig att min inte hade kommit! :O Då jag hade beställt hemmifrån... kunde ingen sagt att de skulle komma senare då? Så idag var jag i skolan typ 3 timmar innan jag började. Så lite surt blev man ju....

Idag har jag en massa att göra, det är ju UF-mässan imorgon och det är mycket som ska göra. Sen har jag stor uppgift i religion som jag fick idag och den ska vara inne på torsdag, och imorgon är jag på mässan från morgon till kväll. Sen på fredag har jag två prov! Så det är en massa i skolan just nu så man hinner inte med!

Så nu måste jag börja fixa en massa!
Hoppas ni alla får en underbar dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0