Elin - Engelska nationella och ryska mössor

Har då haft engelska nationella skriftligt idag och det gick rent ut sagt piss. Det blev inte alls som jag vill så nu ska jag satsa stenhårt på läs/hör/prat proven istället. Efter skolan åkte jag och Amanda hem till mig för att baka ryska mössor till kulturdagen imorgon i skolan. Det blev också katastrofalt dåligt. Bottnarna brändes, fyllningen ville inte stelna och ingredienserna ville inte gå ihop med varandra. Det slutade med att av ungefär 40 stycken hattar blev det fem stycken och det blev inte med den riktiga fyllningen utan det fick bli vanlijkräm, detta toppat med choklad och cocos. MISSLYCKAT..tror jag springer ner och bakar en kladdkaka istället för att ingen ska komma ihåg hur illa de ryska mössorna smakade och såg ut.




Kommentarer
Postat av: Sandie

AW ibland misslyckas man, kör på kladdkakan istället om det känns bättre =)

2010-04-30 @ 14:44:39
URL: http://chipset.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0