Lizi - Min Helg!

I fredags så började dagen som vanligt med skolan... På engelskan så hade vi nationellaprov, de muntliga... de gick väl sådär... men skönt att ha den delen klar i alla fall :P Efter skolan kom pappa och hämtade mig sen va det bara att åka hem och börja baka, pappa fyllde år i fredags så vi hade gäster :)
Till efterrätt gjorde jag Passions- och apelsinmousse och till kaffet blev det en chokladpaj :)
När jag hade bakat klart skulle jag hämta min bror så det gjorde jag :)
När jag sedan skulle köra hem min bror igen på kvällen så kan ni inte gissa vad som hände! När jag lämnat honom och kör själv så måste jag stanna för en älg! Det stod en fullvuxen älg på vägen som jag var tvungen att bromsa för! :O Blev lite skakis efter det, så körde sakta hem, orolig över att jag skulle stöta på något mer djur... som tur var gjorde jag inte det!

I lördags så va jag med Petra och vi körde till danskafall och hade lite picknick och fottade lite :) sen på kvällen spelade vi kort och gick promenad:) Sen somnade vi ganska snabbt när vi satte på en film x) så vi såg inte speciellt mycket av den :P

Nu är det söndag och jag sitter här och skriver istället för att göra läxa vilket jag verkligen borde göra! Om en timme ska jag hämta två kompisar så ska vi köpa present till en klasskompis som vi ska till senare :) Vi ska bowla! :D

Nu ska jag försöka göra lite läxor....

men här kommer lite bilder från helgen!



Chokladpajen jag gjorde!

(skulle lägga upp fler bilder men min dator vill inte sammarbeta med mig...)

Kramizar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0