Petra - Too bad, really...

OH SKIET!!!!!!!!!!!!!!!

Jag är allmänt uppgiven måste jag ju säga. Känner att livet är ur balans.
Jag klarar inte av att göra något utan att känna mig i harmoni... ni vet, det är sådär galet instabilt!
Eller a.... för er som inte förstår så är det värre att stridas med sitt inre än att uppta en konflikt mot de yttre...
hängde ni med? :O XD

12 April, kan ni förstår detta? För fabian snart sommarlov! Det om något är härligt! :)
Annars känner jag mig väldigt efter... jag är vuxen, och nu ska jag egentligen ha gjort en massa roligt!
Jag borde ha besökt krogen, minst en gång, jag bör ha körkort (vilket jag inte har) och jag bör gjort något minnesvärt i mitt liv, utöver vardagen som för övrigt ger mitt liv en mening.
Jag borde kanske skriva en bok? Jag har ju ganska lätt för att skriva om massa ovisentliga saker, och jag har lätt för mig att byta ämne! Skulle ni läsa den?

Börjar fundera lite översiktligt på hur mitt lov kommer att se ut. Tänker redan på nästa lov då jag redan nu känner att skolan tar kol på en! Jag har faktiskt en hel del planer...
- jag ska sova i tält! MÅSTE, MÅSTE!
- jag ska till Falsterbo med BÄSTASTE PAU, och njuta av livet en hel helg!
- jag ska på "weekend" med familjen, SUPRICE inom Sverige :/.
- jag ska tävla
- JOBBA, sådär till STÄNGNING VARENDA DAG I 3 VECKOR!
- förhoppningsvis får jag även lite tid att jobba på min bränna, då jag för tillfället är blekare än en selleri!

SEN får jag ju inte glömma att jag faktiskt vill ha min vecka nere i Idas Stuga en HEL VECKA med mina kära 5 vänner som jag delar den här bloggen med. Jag hoppas att det blir av i år... den där veckan brukar vara en av årets mest underbara dagar! Båstad, ensamma, FF, killar (host, då jag inte kan låte bli att spana XD), och stranden! UNDERBART! Snälla SÄG ATT DET BLIR AV, så kanske min "inre obalans" där jag är helt bortom fokus, finner sin ro igen?!


Nå ja... sitter här och tråkar ut av tidsfördriv. Det är så sjukt att det just idag är så sjukt mycket överbliven tid, ni vet såndär dötid. Jag gör absolut ingenting utan väntar på att vår information inför vår praktik ska börja...
den börjar kl 13.00 dvs, 40 minuter kvar! USH! Tips på tidsfördriv?
   Jag har ingen chans att "facebook'a" då jag inte har facebook... bilddagboken är grymt tjatig nu, och snart lär jag bli den enda på den här planeten som fortfarande sitter inloggad vid sånna här tillfällen...
Det jag kan komma på att göra är att sitta och lyssna på min mage som STÄNDIGT låter...
den är väl lika orolig som min knopp där uppe... inte bra, inte bra! :S

I veckan lär jag som vanligt inte hinna skriva något vettigt. Kanske ska försöka göra det till en vana att uppdatera er alla varje måndag? haha! vi får väl se hur länge det fungerar och hur länge jag håller det löftet! XD

BTW så är det skitkul att ELIN skaffar en HUND! MYS!!!!!!!!!!!!! Då kan vi ta såndär urgulliga promenader! XD<33

Nu ska jag typ googla på en massa onödig information. Får se hur fort klockan vill ticka när man vill att den ska ticka som mest... en VILD chansing; långsammare än vanligt...!

Ta del av Lite bilder, gamla, men kanske ngt roande? Inte vet jag! XD

Nu ska jag i alla fall göra ngt mindre vettigare, ska följa Angelicas råd och spela lite spel på hamsterpaj... XD
Puss och hej! 




   

Kommentarer
Postat av: ange <3

mahahaha BUBBLE TROUBLE ! :D <3 och för övrigt, så är denna hålan så jävla ONÖDIG ( ;) ) varje jäkla måndag.. menmen, återgå till att rätta till alla fel du skrev i detta inlägget babe! puss puss fina du! :) <3

2010-04-12 @ 12:38:59
URL: http://angelicasway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0