Elin - hundkoja fixad och klar (nästan)

Nu har jag målat Balders hundkoja en gång till, nu är det bara lite till som ska målas sen är den helt klar.
Jag kom precis ut ur duschen, var tvungen att tvätta håret för jag gick in i en sax som pappa klipp mördarsniglar med.. så fick lite bitar av sniglar i håret. USCH! Håret håller på att torka så en bild kommer sen!


Klockan fyra ska jag ta bussen in till stan och möta upp Victoria, vi ska gå på vår första teorilektion. Nervös Nervös. Haha Kommer hem igen vid halv åtta tiden och då väntas det tacos =) Nu ska jag ta och leta upp teoriböckerna som jag fick av pappa, så att jag kan rita och stryka under hur jag vill =). (vill inte göra det i dina böcker Lizi :P).

Hej Svejs Lingon Grejs


Kommentarer
Postat av: eroooticaaa

Hej! Kolla gärna in min nya sex & kärleksblogg. Det kan ju vara kul med något annorlunda, roligt och lärorikt:)

Där skriver jag verkligen om allt, och jag har en massa kategorier som för henne/honom, gästbloggare, sexnoveller, kontakta mig, veckans sexställningar, sextips, och massa mer:)



Nu har jag även en ny kategori som heter ”mellan våra lakan”

2010-08-16 @ 18:09:04
URL: http://eroooticaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0