Elin - craaaaaaappppp....my day


När man lyckats skriva ett helt onödigt inlägg som man verkligen vill publicera och så råkar man trycka bort det. Då blir jag irriterad. Ja, jag vet, ett stort ilandsproblem. Men det är ju så typiskt när man har skrivit och nästan är klar och sen måste man börja om från början. Från och med nu ska jag spara inläggen i mellan åt.

Jag skrev i alla fall något om att jag inte gjort något vettigt alls idag. Jag har sovit, ätit och tittat på film. Jag har inte ens hunnit packa väskan tills imorgon och bilen går halv åtta. Jag får väl dra mig upp ur sängen vid sex tiden så att jag hinner packa med det jag ska ha! Men en sak är säker. Det kommer bli en mysig minisemester med två av mina bästa vänner. Önskar bara att alla hade kunnat följa med. Men detta blir bra det med =). Vi ska bada, shoppa, cykla, laga mat, fixa naglar och en massa andra mysiga saker. Ett par riktigt tjejdagar blir det.

Nu ska jag antingen ta och packa väskan eller så ska jag sova. Jag tror att det lutar åt sova hållet. Hallå, jag är gjord till att sova ;). Jag ska ta på mig mig blåpizzalapphjärtpyjamas body och gå och lägga mig!

Godnatt












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0