Elin - pappas minidator

Jag lånar just nu min pappas mini laptop och mina händer får knappt plats på det. Jag fattar inte hur man bara kan ha en sådan här liten dator. Jag hade ju fått krupp. Men det är ett stort i-landsproblem.

Idag var första skoldagen på en hel vecka. Det kändes härligt och att träffa klasskompisarna kändes toppen. Lite tråkigt bara att man åter igen måste gå upp vid sex tiden varje morgon.

Påväg till bussen gick jag inom körskolan och bokade om mina tider, så nu passar de lite bättre än de gjorde innan. Första körlektionen är på tordags och håller redan på att kissa ner mig av nervösitet.
Jag körde dessutom första gången i stan idag. Det var inte rusningstrafik så det gick hyfsat bra men med tanken på att jag ska övningsköra första gången i rysningstrafik gör mig ännu mer nervös.

Nu ska jag gå ner och ta lite kvällsfika och sen så ska jag och syster titta på en film. Sen är det dags att gå och lägga sig. Upp tidigt imorgonbitti.

Har ni haft en bra dag idag?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0