Elin - trött och förkyld blir en välbehövd tjejkväll

Förkylningen har inte släppt och när jag kommit hem från tågstationen somnade jag. Det var meningen att jag skulle gå upp vid tio tiden och gå och kissa Balder och släppa ut honom i hundgården. Men vaknade istället halv ett av att mamma ringde. I stor panik sprang jag ner och gav honom mat, samtidigt bytade jag om och gick runt och kollade ifall han kissat inne. Men vår duktiga lilla kille hade klarat sig i hela 7 ½ timme sen vi var ute och kissade honom i morse. För det fick han såklart ett par godisbitar. Kan man kalla honom rumsren nu?

Nu sitter han i hundgåren och tycker synd om sig själv. Har slängt in lite godis till honom och om ungefär en halvtimme ska han få komma ut. Nu kör vi bara runt en timme i taget för att han ska lära sig att vara där inne och att han ska tycka att det är roligt.

Ikväll ska jag antagligen åka hem till Sosso och färga hennes hår och ha en mysig liten tjejkväll tillsammans med resten av plenisgänget om jag inte mår sämre det vill säga.






Ååhhh vad jag känner mig duktig, mejlat alla lärare i alla kurser jag har denna terminen och frågat vad det är jag har missat och vad det är jag måste göra. Fick det här svaret av småföretags A läraren -Ambitiöst och trevligt av dig att skriva om varför du inte var på lektionen senast.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0