Ida - Fann nyss min okände bror

Kom nyligen hem från Nicko-Picco, som ju klippt både mitt och Elin-Pelins hår. Superfint och mycket fräschare!
" - Hon borde bli frisör" sa syster och jag kan inte annat än att hålla med. Väntar med spänning på hur Elins hår ser ut när det är lockigt. Bild kommer snart (?)
   Hursomhelst, efter jag hade lagat mig en god omelett med tomat, basilika och champinjoner satte jag mig för att kolla i dagens reklamskörd. Gissa vad jag hittade? Min och Manfreds hitills okände bror! Han gömde sig i Lidl-bladet, såklart.



Vad annat kan man vänta sig av en sådan liten tossvirp? Alltid ute efter billig mat... Denna gången shoppade han dock loss på städprylar och annat; topptestade blöjor, diskmaskinsdeo, lukta-gott-spray och städservetter. En riktig fräsching den pälsbollen. Har ni sett honom? Helt stilig och allt, välklädd i skjorta och kostym.

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Nicco

Hahaha, han är clässy :D

2010-08-16 @ 15:38:26
URL: http://plenis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0