Sosso - Brrrra!

Oskar Linnros var väldans bra live. Och just nu känner jag att detta kommer bli en väldans bra höst. Därför har jag gjort en lista med bra saker:

- Jag skickade in min Extended Essay first draft idag! Äntligen fri! I alla fall ett litet tag.
- Jag har köpt en ny snygg väska, en ny snygg jacka och ett par nya snygga skor. Yay, redo för höst!
- Hösten är grrrrrymt mysig. Faktiskt.
- Jag har köpt helt awesome fin hårfärg som jag tänker färga håret med nästa helg.
- I höst fyller jag 18!!!!!!!!1111 Åh som jag har längtat i så många långa år.
- Nu går vi i trean och det är bara ett år kvar på gymnasiet. (=studentfester!)
- Jag ska delta i ett utbyte med Italien i Oktober. Kewl!
- Vi har en ny bra mattelärare. Matte känns så mycket roligare nu!
- Mitt schema är så bra det kan bli typ och jag har TRE sovmornar! Jag ska lära mig att sova ordentligt.
- Jag är motiverad till att träna! Nu jävlarrrr.
- <3

Fattar ni så mycket det finns att vara glad över och se fram emot eller?! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0