Sussu - Lycklig!

Här sitter jag och gör water drop sounds med min mun (ja, jag har typ lärt mig nu ;D). Idag har varit en bra dag eftersom jag i princip skrivit klart min Extended Essay. ÄNTLIGEN! Har nog inte varit så här lättad och lycklig på hela sommaren. Eller jo, när vi var på Tylösand och det var helt underbart väder. Då var jag helt sanslöst lycklig! Det är en del små detaljer kvar att fixa men annars är den redo att lämnas in som rough draft för feedback innan den slutliga uppsatsen ska in. Så det är vad jag har pysslat med de senaste veckorna... Som ni kanske har märkt har jag ju inte bloggat.

Nu ska jag alldeles strax gå och lägga mig har jag tänkt. Imorgon ska jag packa och fixa hela dagen för på onsdag bär det nämligen av till ROM! Jag är otroligt glad och förväntansfull inför resan, Rom är verkligen en stad jag vill se! Förhoppningsvis får jag lite fint väder där nere också. Fem härliga dagar med sevärdheter, shopping, god mat och kanske lite strand också ska det bli -- jag är hemma igen natten mellan söndag och måndag.

Colosseum är definitivt en sevärdhet jag tänker besöka i Rom!

Natti dudes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0