Elin - det blir aldrig riktigt som man tänkt sig!

Det är en sak som är säkert! Under praktiken hade jag bestämt mig för att göra klart alla uppgifter som nu ska vara inne denna vecka, men som alltid har jag skjutit upp det. Så nu sitter jag här med paniken i ögonen och vet inte hur jag ska lösa det med allt annat som händer!.

Jag har en stor inlämmning i religionskunskap som kan avgöra betyg, samma i alternativmedicinen fast jag ska istället lägga till en massa på alla uppgifter vi lämnat in, en redovisning och två inlämmningar om praktiken (maskin och sjukdom) i sjukvården, och åter igen en uppgift i alternativ medicinen då vi ska skriva om en aroma doft. Samtidigt är det julklappsshoping på gekås imorgon, lillejul hemma hos petra på torsdag och sen är det helt plötsligt jullov! Paniiiiken stiger för varje minut!

Imorgon ska jag ta bilen till skolan för att sedan kunna hämta lillasyster och köra lika fort hem som det tar för en höna att värpa ett ägg och sen fortsätta till Gekås med familjen. Sen får det väll bli att jag sätter mig och pluggar när jag kommer hem vid nio tiden. Grrrrr...

Nu ska jag i alla fall gå och lägga mig, höll på att somna idag när vi var på marinens musikkår (försvarsmakten) julkonsert i kyrkan. Gud vad det var fint!

Hoppas ni har haft en bra dag!

PussHejLeverPastej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0