Elin - Hej du vinterland

Godmorgon! 

Idag är det tisdag och jag har min lediga dag denna vecka. Jag ska spendera den på så sätt att jag ska ta bussen in till stan tillsammans med Ida om 1,5 timme ungefär. Gå och sjunga tillsammans med kören, det börjar närma sig lucia och julavslutning & sen blir det lite julklappsshopping med Lizi.

Resten av veckan jobbar jag som en galning. Sista veckan på praktiken, ändast tre dagar och jag tyker det ska bli super skönt. Slippa stiga upp klockan fem på mornarna och jobba till halv tio. Det är ren lycka. Även ha mer tid att träffa klasskamrater mer än i bussen påväg till sjukhuset, utan även i skolan. Vi är ju trots allt den flummigaste och roligaste klassen på gymnasiet!

Nu ska jag kila ner och se om det finns något ätbart i köket.. jag förväntar mig en kastrull och en träslev som jag kan stoppa i mig. Nä men funderar på att köra fruktsallad och sen en stor kopp varm choklad.

Vad ska ni hitta på idag då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0