Elin - julradio är det nu som gäller!

Godmorgon!

Jag har precis stigit upp, eller nej det har jag inte. Ligger fortfarande kvar i sängen och myser. Det är helt otroligt att jag lyckats sova såhär länge medan Amanda och hennes kompisar sitter i tv.rummet och tittar på film och medan byggarbetarna bytar fönster på nedervåningen.

Lyssnar just nu på julradio.se för att försöka skaffa mig lite julkänsla. Ingen julkänsla i varken mig själv eller i mitt rum. Känns verkligen inte som om det är julafton om fyra dagar! Fast all snö utanför ger lite julkänsla, får väll ut och åka pulka senare idag!

Idag ska jag städa min gadrob för just nu ligger alla rena kläder i ett hörn och gadroben står tom. Sen ska jag ta bussen in till stan med Amanda B för att inhandla de sista julklapparna och en jul/nyårs klänning.

Har ni skaffat er den här perfekta julkänslan som man hade när man var liten?

När jag var liten blev jag alltid julsjuk. Jag kunde aldrig sova på kvällen utan kunde vara vaken til tolv, ett tiden och det var länge när man var liten. Dagen före julafton pirrade det i magen innan jag gick och la mig och på julaftonsmorgon var det bästa när man sprang upp och hittade alla paket under granen och även fast man inte fick tjuvkikade man och letade upp paketen som var till en själv. Åhh, vad jag saknar när man var liten.

Nu måste jag hoppa upp ur sängen och städa gadroben, lär ta några timmar, halv två går bussen till stan

Haj på Daj




Kommentarer
Postat av: mikaela

fett fin blogg ni har :D

kolla gärna in mina teckningar som jag gjort på bloggen, hare bra!

2010-12-21 @ 22:43:00
URL: http://mikaelatallkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0