Elin - Lycka

Äntligen är praktiken slut, ingen mer praktik inom vården i mitt liv. Slippa tidiga mornar och sena kvällar. Det har varit tre väldigt lärorika praktiker under tre år i skolan men jag har nu verkligen insett att detta är ingenting för mig. När jag tagit studenten ska jag ta och inrikta mig på något annat, just nu vet jag inte vad det är förnågot, men det lär jag väll komma underfull med.

Fredagskvällen spenderades hemma hos Amanda F, 18 års tjejkväll stod på kvällens lista, god mat, roligt sällskap och mycket singstar gjorde kvällen toppen.

Idag tog jag och syster bilen ner till Skåneland för att överraska mormor, farmor & farfar. Det blev en lyckad överraskning för det tog ett tag för dem att förstå att vi stog i dörren. Mycket fika och mycket mat och en mysig dag blev det och nu ligger jag i min säng, fullt påklädd och väntar på att klockan ska bli halv tre så jag kan köra och hämta delar av plenisgänget inne i stan. Jag gör allt för mina vänner :). Funderar på om jag ska ta en liten tupplur men risken är att jag inte vaknar igen hhe.


Hoppas ni har haft en bra lördag! Imorgon vankas det storstädning av mitt rum + toalett, pepparkaksbak och lussevaka med bästaste!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0