Elin - Måndag 27 december

Godnatt!

Klockan börjar närma sig två och det börjar bli dags att krypa till sängs. Ska upp klockan åtta imorgon för att åka in till stan och gå på mellandagsrean och sen hjälpa Amanda så att hon får bokat sin flygbiljett till grancanaria. Mamman i huset börjar bli lite smått hönsig. Efter lunch ska jag möta upp Sosso och Ida så ska vi titta på nyårsklänning till Sosso och titta på balklänning.

Att jag sitter här och drar i soffan framför ett dubbat dåligt Hannah Montana program så är det för att min säng är full av saker och jag orkar verkligen inte plocka undan allt! i-landsproblem jag vet xD


Nää, nu ska jag sova (i soffan).

NattiNatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0