Elin - Mitt 2010

Jag tyckte att det var dags att göra en sammling av allt jag har gjort detta året. Ett år är så långt så det blir lätt att man glömmer bort vad man har gjort. Även fast det känns som om jag inte gjort så mycket så har jag det. Här kommen en följd saker som jag och mina vänner har gjort tillsammans. De kommer inte i någon kronologiskt ( vad vi gjorde först osv, utan allt kommer huller om buller). Det har i alla fall varit ett händelserikt år och om jag skulle tagit med allt här i bloggen så skulle bloggen bestå av flera sidor av bara bilder. Så jag valde ut några speciella händelser.




Vi hämtade lilla Balder

Kusin Fredrik tog studenten

Emmie tog studenten

Lizi fyllde 18

VI åkte till Gekås tjejerna i klassen

Fick en sminkning på make up store

The studio

Åkte till sälen med familjen

Sälen

Fikade i somras med plenisarna

Var i Idas stuga



tog bussen enda till mellbystrand


Petra fyllde 18

Ida fyllde 18

Var med på skolans julavslutning

Fick äran att vara lucia

Amanda fyllde 18 och hade en 80 tals fest

Jag fyllde 18

Våra belgiska vänner kom på besök

Vi åkte till Belgien


Påväg till belgien

Vi slutade 2;an

Nicco fyllde 18


Sosso fyllde 18


jag tog körkort

Som sagt var, det har hänt mycket och det skulle aldrig gå att sammla allt här, sida efter sida efter sida efter sida. Här har jag i alla fall visat lite!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0