Elin - praktik eller skola!

Jag ligger här och funderar på hur jag ska hinna göra klart alla uppgifter som ska vara klara några dagar innan julavslutningen. Även fast vi är och har varit ute på praktik i fem veckor så har vi ändå haft mycket och göra och odisiplinerad som jag är så har jag skjutit på allt. Så nu har jag några arbeten som ska in, massa övning inför kören och fem veckor historia att ta igen ( historian får jag förhoppningsvis längre tid på mig).

Skriva om alla arbeten och inlämmingar i Alternativ Medicinen för att få höjt betyg
Utveckla fakta om en sjukdom som vi varit med om på sin avdelning
Uppsatts om en sjukhusmaskin tex blodsockermätare
Historia

Stressen börjar krypa sagt fram och jag vet inte riktigt vart jag ska börja!

Först ska jag ta mig igenom praktiken imorgon. Ska stiga upp klockan fem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0