Elin - Tre dagar kvar!!

En dag till som jag inte kommer göra någonting vettigt. Har massor som borde göras men hittar ingen motivation. Har känt mig ovanligt trött och tråkigt de senaste veckorna. Men nu är det endast tre dagar kvar till det nya året och då ska ni alla få se på andra bullar! Jag ska ge allt i skolan, hitta på massor av olika saker hur trött jag än är. Men det är sista terminen och den ska jag inte bara få låta gå utan att göra något roligt!

Idag är mamma och pappa på Ikea och köper nya gadrober till får nya farstu. Vi barn fick inte följa med för då skulle gadroben inte få plats o.O undra hur stor den är egentligen!

Jag tog en lång sovmorgon (som om jag inte brukar göra det då xD), lagade lunch till systrarna och mig själv såklart (makaroner och köttbullar för er som är intresserade) Har sedan kört Julia till en kompis och nu väntar jag på amanda som ska komma hem med Balder. Jag har laddat upp med första OTH boxen, julmust, mobil och dator så att jag kan sitta här nere och titta, så får jag både se min älskade serie och hålla kolla på balder samtidigt är inte det suveränt?

Senare idag får jag väll ta och rensa ut all tvätt ur mitt rum och ta ner och tvätta lite och sen städa.
Så gör jag mamma lite stolt i alla fall :P

Vad ska ni hitta på idag?


Kommentarer
Postat av: Alina

åå tack så mkt!! :) ha en fin dag!

2010-12-28 @ 14:23:25
URL: http://alinah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0