Elin - dåligt uppdaterande för mig med

Angående att det blivit dåligt uppdaterat för mig är för att jag varit i skåneland sedan i måndags och kom hem idag. Där nere har jag inte gjort någonting därför inget vettigt att skriva. Nu har jag det i alla fall!.
Somsagt så har nästan hela veckan tillbringats i skåneland hos farmor och farfar, där har jag bara sovit, ätit och spelat kort:) Var skönt att verkligen släppa allting och bara vara utan att tänka på någonting.

Idag så var jag och familjen på High School musical och det var faktiskt roligt..jag säger bara daggmask x) Är det någon av er som har sett musicalen?

Imorgon är det dags för tjejkväll hemma hos Nicco, vi ska mysa sönder allihopa och äta mycket godis och titta på filmer :) Sådant som man gör på tjekvällar med sina bästa kompisar.

Nu ska jag mysa ner mig i soffan med lite godis och titta på film med lillasyster :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0