Elin - en riktig nattuggla

Nu sitter jag här och är grymt sugen på valio yogourt med sommarbär. Har sedan klockan tolv funderat på om jag ska gå till kylen och hälla upp lite i ett glas, men mina ben har inte riktigt tyckt samma sak som jag så än så länge har jag inte fått någon yogourt.

Min lördagskväll har i alla fall spenderats i mina föräldrars sovrum eftersom mellansysterna har okuperat övervåningen med sina kompisar. Mamma, jag och minstingen i familjen har tittat på melodifestivalen och crocodile dundee.
Under melodifestivalen halvsov jag (okej, jag sov ganska djupt) tyvärr så nu är jag hur pigg som helst. Kanske ska jag dygna? hehe

Hela dagen har jag hjälpt mamma med tvätten, eller mamma har hjälpt mig eftersom det bara är mina kläder som tvättas.. (säg inget men de andra i min familj är ett par lortgrisar, hihi).

Var också innom stan en snabbis för att lämna in alla våra gamla mobilen för att få 250 kr stycket för dem, vi ska köpa tillbehör till våra iphones.

Dessutom fick jag igår hem i brevlådan ett brev från försäkringskassan och i där låg mig blåa kort som säger att jag har rätt till sjukvård om jag reser utomlands. Det är ju inte heller alls lång tid kvar innan jag och Amanda sätter oss på bussen eller tåget tillsammans med alla andra och åker ner till Belgien en vecka :) Bara 32 dagar kvar :O :D

Nu blev det plötsligt väldigt mörkt och läskigt i huset så nu är det nog dags att krypa ner i sängen och sova :)

Min lilla skyddsängel får i uppgift att vakta mig inatt :)
Natti Natti <3


Kommentarer
Postat av: Nadja

bloggar alla 6 st tillsammans? häftigt :P

2010-02-28 @ 01:17:58
URL: http://soderena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0