Elin - hål i öronen

Som ni läser i rubriken har jag då tagit hål i öronen fjärde gången gillt så nu har jag tre i ena och två i andra! Siiter här och tycker synd om mig själv för det bänns precis som om någon skulle stå med en tändsticka och älda på örat och på det spänner det mellan öronen och tinningarna så det känns som om jag har huvudvärk.
Fint blev det i alla fall och som ord språket lyder... vill man vara fin får man lida pin ;)

Min och Amandas idrottslektion idag blev faktiskt bättre än vad vi trodde det skulle bli :) Vi kom ihåg nästan alla stegen då vi ibland fummlade ihop vissa, men det gick! Hoppas nu bara de andra tyckte det var bra så de gav oss bra kritik.

Ska snart ta och hoppa in i duschen och sen snygga till mig lite för att vid sex tiden åka till Rebecca för att fira att hon fyller 18 år imorgon.

Vad ska ni hitta på ikväll ?
Kramisar


Kommentarer
Postat av: amanda

JAG SKA GÖRA DETSAMMA SOM DIG ELIN, SHIT VA COOOOLT ;O

2010-02-05 @ 17:00:57
URL: http://amaandab.blogg.se/
Postat av: Elin

usch för den smärtan :/ jag skulle aldrig våga ta nu längre x) hur är/var de hos rebecca? :) jag har varit hemma ikväll med familjen och myst med god mat och film + godis :)

2010-02-05 @ 23:27:34
URL: http://elinmared.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0