Elin - inget shampo eller balsam och på det översvämmning i badrummet!

Ja, jag vet inte vad jag ska börja, men jag börjar väl här. Maten står på bordet, spagetti och köttfärssås. Går ner från trappan som en vandrande zombi då jag somnade i soffan när jag egentligen skulle plugga. Äter extra långsamt för att dra ut på tiden för att slippa gå ut i det kalla vädret då det är snöstorm. Med tanken i bakhuvudet att jag någon gång måste gå ut är jobbigt. Tvingar mina fötter att börja röra på sig och går ut. Det kryper längst ryggraden, men det är bara att forsätta. Städar lugnt och noga på dagis och sen går jag hem ( notera att det fortfarande är snöstorm). Kommer hem och börja rusa runt i hela huset då jag inte kan hitta något schampo eller Balsam . Det slutar med att jag får ta alla tomma flaskor och börja tömma dem ordentligt (då genom att fylla dem med vatten för att över huvud taget få ut något). Som tur var räckte det och håret känns i alla fall rent. Går ut ur duschen och i stor förskäckelse ser jag att det blvit översvämmning över hela golvet. (fan, fan , fan). drar ner alla handukar som finns och torkar upp... matten är dyng blöt så det är bara att vrida ur den. Efter mycket om och med och efter ännu en dusch kan jag gå ut ur badrummet.

Huvudsaken är att jag fick upp vattnet och att jag blev ren ;).


Att det behövs såhär många schampo och balsam flaskor för att tvätt håret är sjukt ;)

Annars idag har det varit en bra dag. Flummiga som vi är blev det mycket skratt. Vi fick sluta en timme tidigare så var hemma redan klockan tre.

Eftersom jag inte han plugga innan får jag väll börja med det nu..

Hur har er dag varit idag?


Kommentarer
Postat av: amanda

Du ska kanske tillägga att du har ca 40 meter att gå i snöstormen? det låter som om du har flera tusen meter :D

2010-02-18 @ 20:35:57
URL: http://amaandab.blogg.se/
Postat av: Ida

vet precis hur det är, fick ju själv översvämmning när jag skulle duscha/bada...varför händer detta oss? :(

(pga av vårt långa hår kanske?)

2010-02-18 @ 21:56:02
URL: http://plenis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0