Elin - seg lördag

Det har snöat hela natten och det fortsätter än. Halva fönstrerna är täckta med snö och det känns som om högarna bara växer och växer.


Sov länge idag och åt en mycket god fruktsallad med sötmandlar och sådana nötter som man äter vid julafton.
Har tittat på reprisen på let´s dance och nu sitter jag och försöker koncentrera mig på engelska uppsattsen som tyvärr går åt fel håll.

Ska snart gå ner så mamma kan hjälpa mig att beställa tågbiljetter. Åker ner till farmor och farfar på måndag och stannar där till torsdag.

vad ska ni hitta på på sportlovet?

Kommentarer
Postat av: Elin

sv; skönt att ngn mer än jag har de så! x)

var bor dina farföräldrar? :)

2010-02-20 @ 15:44:43
URL: http://elinmared.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0