Nicco - Jag skäms.

Satt och tittade på ett klipp som Michelle Pham, tjejen med sminket ni vet, hade lagt upp om hur man tvättar sina sminkborstar. Hon babblade på om hur viktigt det är att tvätta dem för det samlas massa smuts och sånt i dem och sen hamnar de i ansiktet, se visade hon hur man torkar penslarna på bästa sätt.

Hon demonstrerade om och om igen hur man skulle sätta på ett penselskydd och ställa borsten uppchner i ett dricksglas. Undertiden tjatade hon om hur viktigt det är att inte lägga penslarna ner eller ha själva borstdelen upp, för då rinner vattnet ner till limmet och det lossnar. Hela tiden satt jag helt inne i vad ho sa. Tills jag insåg vad det var hon egentligen snackade om.

Hur man tvättar och torkar sina sminkborstar? Jag skämdes. Det finns viktigare saker än det. Dagens i-landsproblem... Någon måtta får det vara!




Kommentarer
Postat av: olivia

Läs om mitt liv som prostutierad!



Ha en bra dag!

2010-02-11 @ 22:02:16
URL: http://uppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0